Horeca afhaal & bezorg bestelsysteem

Er worden geen kosten per bestelling af gedragen, maar maandelijkse kosten die vooraf bekend zijn, zo komt u niet voor verassingen te staan!

De opties bezorg en afhaal service zijn beschikbaar, beiden kunnen ze individueel uit/in geschakeld worden. 

Zoals in de demo versie te zien is, is het systeem overzichtelijk en gebruiksvriendelijk,  uw klanten zullen dit als prettig ervaren!

Voor het bezorgen of het afhalen kan de wens van de snackbarbeheerder een minimum bestelbedrag zijn, dit is eenvoudig instellen en aan te passen.

Via uw facebook account kunt u mensen snel en eenvoudig naar uw bestelsite verwelkomen. De klant gegevens worden door het systeem opgeslagen, zo kunt u naar alle klanten een email sturen met bijvoorbeeld de weekactie, of een nieuw product!

Via de beheer console kunt u duidelijk de financiële inzichten bekijken.

Om het ultieme visite kaartje van 2021 te hebben is een op maat gemaakte website + bestelsysteem een pre

Wij zijn een bedrijf dat persoonlijk contact op de eerste plaats heeft staan. als er vragen zijn kunt u ons eenvoudig contacteren.

Kortingsbonnen zijn eenvoudig te genereren en is handig om weg te geven bij bijvoorbeeld een win actie!

De klantbestellingen komen binnen via jouw mailadres, dit kan dus op elk scherm binnenkomen.

De klantbestellingen komen binnen via jouw mailadres, een bijpassende printer zorgt ervoor dat de besteling direct wordt afgedrukt.

Een professionele bestelwebsite dat uw doelgroep en omzet verhoogt. Met de geïntegreerde bestelwebsite biedt u uw menukaart online aan, zodat klanten vanuit hun luie stoel hun favoriete gerecht kunnen bestellen. Het wijzigen van het assortiment, prijzen en afbeeldingen is dankzij de gebruiksvriendelijke beheeromgeving met een paar klikken gedaan, net als het genereren van kortingsbonnen en te versturen datarapporten.

Logo (2)

Beheer Scherm

Beheer eenvoudig uw bestellingen via de Web-app!

U kunt producten aanmaken, wijzigen (voor een actie) of verwijderen. Binnen de webapp kunnen openingstijden en afhaal tijden naar wens ingesteld worden.  De afhaaltijd kan aangepast worden bij drukte, zodat er meer tijd overblijft.

De openingstijden zijn gemakkelijk in te dienen, ook is er een noodknop, indien er nood is kan het systeem uitgeschakeld worden en de door u ingevoerde tekst weergeven bijv: “gesloten wegens omstandigheden” weergeven.

Dit is slechts met 1 vink in/uit te schakelen.

Producten zijn eenvoudig aan te maken, te wijzigen of te verwijderen. Als u dit wilt testen, kunt u de beheer demo aanvragen. 

Product acties kunnen ingesteld worden op datum, voor bijvoorbeeld een week actie!

Kortingsbonnen zijn gemakkelijk te generen via de marketing optie in de beheerconsole.

De klantbestellingen komen binnen via jouw mailadres, dit kan dus op elk scherm binnenkomen.

De klantbestellingen komen binnen via jouw mailadres, een bijpassende printer zorgt ervoor dat de besteling direct wordt afgedrukt.

In de beheerconsole kunt u bij “pagina’s” gemakkelijk uw website tekst en afbeeldingen wijzigen.

Wij raden het aan uw eigen product foto’s te gebruiken om verwarring van de klant te voorkomen. De foto’s kunnen vrij eenvoudig via uw smartphone, tablet of pc in het systeem gezet worden. 

Vraag een gratis advies gesprek of offerte aan via dit formulier!

Bedrijfsgegevens

Social media

Niet tevreden, 50% geld terug garantie!